
HİKÂYENİZ, SİZİN GERÇEK DEĞERİNİZ!
Güçlü bir içerik oluşturma stratejisi artık işletmeler için “olsa iyi olur” yaklaşımından çok daha ötesini ifade ediyor. Harika bir içeriğiniz olmadan, işletmenizin pratikte yaşamasının yolu yok!
John Hall, Forbes

Kurum tarihleri • Biyografiler • Prestij ve armağan kitapları • Sektörel kitaplar • Tanıtım amaçlı yayınlar • Kurumsal içerik ve editörlük hizmetleri
E-kitaplar • Dijital bülten ve dergiler Dijital rapor ve sunumlar • Mobil uygulamalar • Özel içerikli mikro siteler • Web sitesi içerik geliştirme ve yönetimi
Faaliyet Raporları • Dönemsel raporlar • Sürdürülebilirlik Raporları • Yatırımcı sunumları • Profil sunumları
Kurumsal sergiler • Sosyal sorumluluk projeleri • Promosyonel yayınlar • Hedef odaklı proje geliştirme
TEZGÂHTAN YENİ ÇIKANLAR...

Bir Müze Hikâyesi:
İSTANBUL MODERN
Üç yıla yayılan bir çalışmanın ürünü olan “Bir Müze Hikâyesi: İstanbul Modern”, müzenin kuruluştan önceki 17 ve kuruluştan sonraki 20 yılının hikâyesini anlatıyor. Kuruluşundan itibaren yalnızca bir sanat alanı yaratmayı değil, aynı zamanda modern ve çağdaş sanatı kitlelerin erişimine açarak kültürel bir diyalog ortamı oluşturmayı amaçlayan İstanbul Modern, hiç şüphesiz Türkiye sanatında dönüştürücü bir işlev üstlendi. “Bir Müze Hikâyesi: İstanbul Modern”, işte bu dönüşüme odaklanarak müzenin 20 yıllık yolculuğunu bilgi, belge ve tanıklıklarla birlikte sunuyor.
HERKESİN BİR HİKÂYESİ VAR! SİZİNKİ NE?
Bizim işimiz, içinizdeki o hikâyeyi bulup çıkarmak. Çünkü günümüzde kurumsal iletişimin temelinde, değerlerinizi yansıtan iyi bir hikâyeye sahip olmak yatıyor.
Çözüm ortağı olduğumuz kurum ve şirketlerin kimliğine ve değişen ihtiyaçlarına göre özgün ve yaratıcı çözümler üretiyor, başarılarını bir hikâyeye dönüştürmekte onlara eşlik ediyoruz.
Hayatınızdaki her şey hızla dijitalleşirken, yayınlarınızı da dijital dönüşümün bir parçası yapıyor musunuz?
DİJİTAL YAYINCILIĞIN KAPILARINI AÇIYORUZ
YALIN İLETİŞİMİ DESTEKLİYORUZ
Kaizen felsefesi, daha verimli üretim için yalınlaşmayı önerir. Peki daha etkili bir iletişim için yalınlaşmaya ne dersiniz?
Blog yazılarımızı okuyun...
- Kaizen’in yalın felsefesini iletişime nasıl uyarlayabilirsiniz?
- Özgün kurumsal içerik neden her zamankinden daha değerli?
- Dijital dönüşüm, yayıncılıkta ne gibi kapılar açıyor?
- Yayıncılıkta hibrit yaklaşım: Nedir, ne değildir?

HER KİTAP
KURUMSAL BİR MİRAS
46 kitap, 12.000 sayfa, 16.000 fincan kahve, sayısız uykusuz gece ve raflar dolusu hikâye...
Bizim işimiz, içinizdeki o hikâyeyi bulup çıkarmak. Çünkü günümüzde kurumsal iletişimin temelinde, değerlerinizi yansıtan iyi bir hikâyeye sahip olmak yatıyor.


© Copyright 2025
ADRES
Kurumsal Yayınlar Araştırma Danışmanlık Tanıtım ve Organizasyon Hizmetleri Ltd. Şti.
Fulya Mah. Pehlivan Sok. No: 35 Nasuhbey Apt. D. 3
Şişli 34394 İstanbul
Tel: (212) 274 79 97
info@exlibris.com.tr
Harita için tıklayın
ZİYARETÇİ AYDINLATMA METNİ
Sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Çerez Aydınlatma Metni’ni inceleyebilirsiniz.




















