Blog

YAŞANMIŞ ÖRNEKLERLE KURUMSAL YAYINCILIĞA DAİR NOTLAR

Aidiyet, katılımla başlar!

Kurumsal içerik projelerinde çalışanların katılımını sağlamak çok önemli. Çünkü kurumların gerçek kimliği, sadece faaliyet alanlarıyla değil; geçmişleriyle, değerleriyle ve çalışanlarıyla birlikte oluşturdukları ortak bellekte şekilleniyor.

Devamı için...

DİJİTAL DÖNÜŞÜM

Kurumsal iletişimde artı ve eksileriyle dijital yayıncılık

Hiç şüphe yok ki birçok alanda olduğu gibi kurumsal yayıncılıkta da istikamet dijitali gösteriyor. Ama bu dönüşüm bize neler katıyor, hangi noktalarda tekliyor?

Devamı için...

DİJİTAL YAYINCILIK

Yayıncılıkta hibrit yaklaşım

Kurumsal yayın ihtiyaçlarım için dijital platformları mı tercih etmeliyim, konvansiyonel basılı mecraları mı? Sıkça duyduğumuz bu sorunun net bir cevabı yok. İkisi arasında bir kazanan olmadığı gibi, böyle bir karşılaştırmaya girmek de pek doğru değil. Çünkü hedef kitlenin profili, yayının içeriği ve kurumun iletişim gereksinimleri birbirinden çok farklı olabiliyor. Bu da bizi “biri ya da diğeri” yaklaşımının dışına çıkıp alternatif bir yol bulmaya sevk ediyor.

Devamı için...

© Copyright 2023

ADRES

Kurumsal Yayınlar Araştırma Danışmanlık Tanıtım ve Organizasyon Hizmetleri Ltd. Şti.

Fulya Mah. Pehlivan Sok. No: 35 Nasuhbey Apt. D. 3

Şişli 34394 İstanbul

Tel: (212) 274 79 97

info@exlibris.com.tr

Harita için tıklayın

BİZİ TAKİP EDİN

Blog

LinkedIn

Instagram

ZİYARETÇİ AYDINLATMA METNİ

Sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Çerez Aydınlatma Metni’ni inceleyebilirsiniz.