Blog


YAŞANMIŞ ÖRNEKLERLE KURUMSAL YAYINCILIĞA DAİR NOTLAR
Aidiyet, katılımla başlar!
Kurumsal içerik projelerinde çalışanların katılımını sağlamak çok önemli. Çünkü kurumların gerçek kimliği, sadece faaliyet alanlarıyla değil; geçmişleriyle, değerleriyle ve çalışanlarıyla birlikte oluşturdukları ortak bellekte şekilleniyor.

DİJİTAL DÖNÜŞÜM
Kurumsal iletişimde artı ve eksileriyle dijital yayıncılık
Hiç şüphe yok ki birçok alanda olduğu gibi kurumsal yayıncılıkta da istikamet dijitali gösteriyor. Ama bu dönüşüm bize neler katıyor, hangi noktalarda tekliyor?

DİJİTAL YAYINCILIK
Yayıncılıkta hibrit yaklaşım
Kurumsal yayın ihtiyaçlarım için dijital platformları mı tercih etmeliyim, konvansiyonel basılı mecraları mı? Sıkça duyduğumuz bu sorunun net bir cevabı yok. İkisi arasında bir kazanan olmadığı gibi, böyle bir karşılaştırmaya girmek de pek doğru değil. Çünkü hedef kitlenin profili, yayının içeriği ve kurumun iletişim gereksinimleri birbirinden çok farklı olabiliyor. Bu da bizi “biri ya da diğeri” yaklaşımının dışına çıkıp alternatif bir yol bulmaya sevk ediyor.

© Copyright 2023
ADRES
Kurumsal Yayınlar Araştırma Danışmanlık Tanıtım ve Organizasyon Hizmetleri Ltd. Şti.
Fulya Mah. Pehlivan Sok. No: 35 Nasuhbey Apt. D. 3
Şişli 34394 İstanbul
Tel: (212) 274 79 97
info@exlibris.com.tr
Harita için tıklayın
ZİYARETÇİ AYDINLATMA METNİ
Sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Çerez Aydınlatma Metni’ni inceleyebilirsiniz.